Min pojkväns julklapp + dagen i korthet

 

Den här bilen fick min pojkvän av sina föräldrar, så efter jul ska han äntligen börja övningsköra! :D


 

Hmm.. Idag har jag sovit nästan hela dagen, faktiskt.

Först var jag uppe ALLDELES för sent igår natt
(hehe, uppdaterade min status på facebook ungefär halv fem...)

Och då jag skulle upp kl. 9 sa Tom att jag borde nog sjukanmäla mig
då jag inte skulle orka skoldagen, men nej - har jag inte skolkat än på hela höstterminen
tänker jag inte börja nu.

Jag får ju fakiskt skylla mig själv när jag är uppe så sent!


Så vaknar jag på morgonen och promenerar till skolan för att precis när jag kommer fram få reda på att
hela dagens lektioner är inställda.. Inte så roligt, nej?

Pratade med Johanna hela vägen hem iallafall och planerade inför julpyssel hemma hos mig i nästa vecka. :)
Sen lade jag mig och sov, vaknade halv två på eftermiddagen.

Mår inte bra idag, så gick och lade mig på soffan kl. 3.
Sov tills vi skulle äta kvällsmat vid.. sex, ungefär tror jag. Vampire diaries var på TV har jag för mig..

Sen har jag fortsatt vara trött och slö. Skulle diska men har inte orkat.
Istället åkte vi i VÅRAN bil (men med Micke som förare, såklart) till Sura och hälsade på "Bacon" och "Witter". :P


Och nu är jag hemma.
Tror jag håller på att bli sjuk.
Är inte trött längre men mår inte bra?

Ska fan inte bli sjuk, det är risgrynsgröt i skolan på Måndag!
Johanna och jag ska leka i fotostudion då också! :D




Och föresten har jag träningsverk.
Jag och Johanna lyfte i genomsnitt 250kg i minuten på gymmet i onsdags! ;D
(Jag är seriös, men det låter nog mer än det är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0