Julklappar part 2

Bilden är spegelvänd, men håll till godo
för jag har inte installerat photoshop än och vet inte hur man annars vänder bilden. :)

 

 

 

 

(Det är en glöggtomte)

 

 

 

 

  • Studentklänning <3
  • I <3 X-mas T-shirt
  • En låda full med smink
  • Kamerastativ
  • Leopprint linne
  • Klänning som blir perfa på nyår
  • Glöggtomte (man ska lägga en glöggflaska inuti, sålänge var den söt som deco!)
  • Vägglampa - tror ni kanske har sett denna förut då jag har en likadan fast större. Den har dock gått sönder så nu ska jag hänga upp lillebrorsan också! Älskar denna lampa, är så snygg!
  • Glögg, fick dock inte plats i glöggtomten men vad gör det för flaskan var ju snygg också!
  • Två växter som Johanna tröttnat på, satt fint i köksfönstret som gapat tomt efter att jag råkade döda alla växter vi fick när vi flyttade in för två år sedan. ^^
    Jag har INTE gröna fingrar!

Det var nog sista delen av julklapparna.
Har dock glömt fota vissa saker som ni nog får se någon annan dag.

Till exempel glömde jag fota jultallrikarna som står i kartongen under glöggtomten.
Superfina, svarta, fyrkantiga med snöflingor på.
Kommer använda dem året om. ^^


Behöver jag säga att jag bara fick perfekta julklappar i år?
Fattar inte hur mina kära kommer på allting!


Kommentarer
Postat av: jeanette

MEN SHIT VAD MYCKET PAKET! Hahah :D



..åh :( blossa glögg med saffran! Shiiiit..

2010-12-27 @ 18:22:21
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: Ellen

Heej Ronja!!

Snäällaa svara? :) Det är så att jag fått en ritplatta i julklapp! Jag blev jätteglad! Men nu när jag testat den så är den jätte tråkig... jag kan inte ha stora penslar och man kan liksom inte ¨måla fritt! tror du att det funkar att måla med den i photoshop? :) jag har Photoshop CS3 och ritplattan är en "Bamboo".



Jätte tacksam för svar! Kraam :)

2010-12-27 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0