work in progress


Kommentarer
Postat av: Linnéa K

Men eller hur! Jag menar, folk som jag umgås med varje dag i skolan vill aldrig umgås på fritiden eller "glömmer" att bjuda in mig när saker händer. Plus att ingen av dem har hört av sig på hela sommaren och fråga ifall man ska umgås... så sjukt trött på det.



Ja, jag känner faktiskt att vi är på samma våglängd. Men du umgås inte med någon av tjejerna?



Ja, visst kan jag ladda upp bilder på saker som jag har designat, men jag har tyvärr inte sytt på jättelänge så det blir bara ritade bilder. <3



Tack för att du är en sådan som bryr sig på rätt sätt!

2010-08-05 @ 19:55:22
URL: http://zebranoid.blogspot.com
Postat av: Linnéa K

Ja, precis... Jag fick också höra en massa sådant skit innan sommaren. Har till och med träffat dem på stan, och då har de bara sagt "Vi måste ses innan sommaren är slut!", så har det ändå inte blivit av!



Nej, jag går Samhäll på Kopparlundsgymnasiet och börjar Design-inriktningen i höst. Så jag ska designa på Projektarbetet. Jag ska söka in till Nyckelviksskolan eller Tillskärarakademin sen.

2010-08-05 @ 23:42:32
URL: http://zebranoid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0