GOSSIPGIRL IS BACK!


Som jag och många andra misstänk så är det INTE GossipGirl som skriver på gossips.se, någon ointelligent fjolla har tagit över bloggen och låtsas att hon är gossipgirl. Fjant.

Länge har jag varit orolig över vad som egentligen hänt den riktiga GG, och nu äntligen!

GOSSIPS ÄR TILLBAKA!!

Dock på ny domän eftersom fjantarna som snott Gossips.se vägrar ge tillbaka domänen.. -.-

HÄR HITTAR NI GOSSIPS NU!


Hjälp till att sprida nyheterna. :)


Sen självklart kan jag inte garantera att det är riktiga GossipGirl som skriver bloggen men det känns som att det är rätt!

Kommentarer
Postat av: Packan

Hallå.

Såg din skiss på Åttafaldiga hjulet. Såg riktigt bra ut!



Tänkte själv gadda det, och gillade verkligen din tolkning, men skulle vilja ha "de fyra stegens" symbol i mitten istället för templet.



Hör gärna av dig till mig om du vill rita något, och få mera information.



MVH

Packan

[email protected]

2011-10-06 @ 22:55:40
Postat av: Nati

Alltså, vad har hänt med riktiga gossips nu då? :( Har du någon aning?

2011-11-12 @ 02:16:24
URL: http://www.amorsito.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0