Frisyrgrubbel..

Såååå svårt att veta vad man ska göra med håret. Behöver förändring (läs: Behöver kapa halva risbollen för det är slitet)

Vilken frisyr kommer jag passa bäst i?
Hur kort vågar man kapa?
Så vill man ju ha en frisyr som sköter sig själv också - jag orkar aldrig fixa håret....

Dock är ju problemet att mitt hår är K R U L L I G T.
Såååå jävla mycket svårare eftersom man inte vet hur håret kommer bete sig om det blir kortare - då tygns det ner mindre och kanske blir det superkrull då?
Eller så ser jag ut som en tant.
Eller pudel?

Svårt.
I vilket fall skall jag till min mor strax och få förändringen gjord. Vad det nu än blir.

Med andra ord skall jag till frisören NU och jag vet inte hur jag ska klippa än.
Vet bara att det ska bli KORT.

I'll keep you posted.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Gustafsson

Spännande! :D

2011-10-13 @ 19:56:39
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0