Ang. Katten

Nån undrade hur det var med katten, och än sålänge verkar han okej.

Han verkar inte ha ont, beter sig normalt, slutade kissa överallt redan andra dagen. Verkar normal.
Dock kissar han så himla lite varje gång. Typ en 50-örings storlek..
Så jag vet inte..

Självklart hade jag velat ta med honom till vet. på en gång, men det är ju svårt med tanke på att jag inte har en enda krona och får inte veta om jag får soc förrän slutet av nästa vecka. Och då är det bara ungefär 400kr och jag kanske inte ens får dem. Så det är ju jobbigt.

Förhoppningsvis har jag nu fått tag på pengar jag kan låna så Förhoppningsvis kan jag ta honom till vet på måndag.
Hoppas det.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh:/ hoppas han blir frisk snart. jag håller tummarna att det visar sig att han är frisk hos veterinären!

2011-10-29 @ 13:35:02
Postat av: KAN DEE'S ▲

SVAR: Söta fina du, vad snäll du är! Då ska jag ordna med länkar och du ska absolut vara min vän :) Bamsekram!

2011-10-30 @ 21:00:25
URL: http://kandees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0