Lättlurad...

Hmm.. Ja. Jag är nog ganska lättlurad, har jag kommit på.
Kan bero på att jag litar mina kompisar, så när Micke berättade hur lång tid det kommer ta att resa till sälen (dit vi ska nästa vecka!) så reagerade jag inte på det.

Han berättade att det var nästan hundra mil, att vi kommer åka tidigt på morgonen och inte vara framme förrän kanske tolv på natten. Ungefär sjutton timmar bilresa.
Jag tänkte att det kommer bli jobbigt, men inte mycket mer än så.

Idag pratade vi om Sälen.
Någon sa att vi kommer komma fram klockan tolv men får inte nycklarna till stugan förrän klockan tre, så vi kunde gå på upptäcktsfärd sålänge.

-   ...Sitter nån verkligen och delar ut nycklar klockan tre på natten...??

Ni skulle ha sett allas miner när de frågade mig var fan jag fått tre på natten ifrån.. Typ, är du störd eller?

-   Ja, vi skulle ju åka klockan sju och komma fram tolv på natten?

Sen kom de på vad de lurat i mig tidigare den veckan..

Egentligen tar det 3-4 timmar att åka, inte sjutton....... Skönt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Sov så gott :)

2011-07-06 @ 00:35:57
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Annica

Hahahah gud sådär lättlurad kan jag också vara:P Det är lite pinsamt men man får väl skratta lite åt sig själv också:)

2011-07-12 @ 05:54:42
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0