google is everyones friend!



Några stackare har googlat på hur man får tillbaka markören i photoshop.

Ni fattar var jag menar om det någon gång har blivit så att penselmarkören bara är en prick istället för att visa en cirkel lika stor som själva penseln.

Det är ju faktiskt ganska jobbigt när det blir så, och jag gick runt i säkert två år utan att veta hur och varför det blev så ibland..


MEN!

Jag har svaret åt er med detta problem!

Tryck på Caps Lock.
Så, nu ska det vara som vanligt igen. :)



Kommentarer
Postat av: Vickan

Gud vilken fin blogg! Har du några tips för min? Gå in, kolla och kommentera vad jag kan göra bättre är du snäll :) Har nyss börjat.



// vickanrutkowski.blogg.se

2011-02-01 @ 15:40:09
URL: http:// vickanrutkowski.blogg.se/
Postat av: jeanette gustafsson

SV: Jaaa, jag vet att man kan göra skitsnygga grejer i paint, but still, det ÄR pixligt och typ det enklaste ritverktyget som finns, ingen prestationsångest, det var DET jag ville komma fram till! :)

2011-02-04 @ 14:58:14
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0