????



Hmm.. SÅ konstigt.. Jag skrev ett inlägg tidigare idag men nu är det helt borta??
Weird..

Det handlade iaf om en totalidiot som vi stötte på idag, berättar mer om det senare.
Tänkte kanske att jag skulle prova göra en videoblogg och då behöver jag dagsljus.

I vilket fall tänkte jag nu berätta lite om Tresemme hårsprayen.


Priset ligger ju på 90kr och det känns ju lite sådär att betala det för en hårspray liksom, men flaskan är faktiskt jättestor. Men ändå. Jag såg prislappen och utbrast "Hell no!" och gick vidare.
Inte värt det för en hårspray..


Men så var jag på Ica Maxi och där hade de ett erbjudande, köp hårspray och få värmeskydd på köpet och då blir det ju bara 50kr per styck om man slår ut det.
Ett mycket mer rimligt pris.

Och eftersom jag är Tresemme-frälst var jag tvungen att slå till! (även om Tom var tvungen att övertala mig)

Och vad tycker jag då?
Hade i värmeskyddet innan jag fönade håret en morgon och håret fick bättre stadga och mer volym.
Godkänt.

Hårspray brukar inte ge effekt på mitt hår, det brukar på sin höjd bli lite stelt (inte på ett bra sätt) om det ens händer något alls.
Fanns en grön flaska förut som DÖG, men inte mer än så.

Tresemmes hårspray blev faktiskt jättebra,
lyckades tillochmed få till snygg volym igår som ni förhoppningsvis såg på de skitdåliga webcam-bilderna.. Snyggt var det iallafall och jättelätt!

Enda minuset var att smaken av hårsprayen satte sig på läpparna.
Dock fick jag inte andningssvårigheter av det och det får jag ofta av hårspray.


Så jag rekommenderar er alla att springa till Ica Maxi och inhandla dessa saker.

Och medans ni ändå är där, köp Tresemme volymschampoo också och få balsamet på köpet.
NAJS.
Man spar redan pengar på Tresemme vs vanligt butiksschampoo - men eftersom inköpspriset är rätt dyrt kan det ändå vara bra att köpa på sig när det är billigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0