Dagens skiss


Sorry för alla cambilder jag publicerar.. Men bättre det än inga bilder alls?
Kameran strular fortfarande....


Kan ju tyvärr inte visa er vad jag gör till projektarbetet eftersom jag inte vill visa bilderna innan utställningen.
Men en skiss kan jag dela med mig av iallafall!

Här är dagens fundering, dagens kladd.
Eller ja, "dagens" - har finurlat på motiv flera dagar. Nu känns det som att det funkar.

Det skall alltså bli en serie med tre bilder som hör ihop. Och alla ska ha svart bakgrund.



Men frågan är:
Vingar eller inga vingar?


Nu ska jag sätta igång med en av dessa tre!
Svara på frågan så blir jag glad! :]

Kommentarer
Postat av: sandra

Du har ju gjort snygga vingar förut :D Och nakna kroppar är också återkommande tema :D Jag gillar verkligen grejen med tre bilder som hör ihop, men som är olika!

2011-02-23 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0