YES!

IDAG HAR JAG KÖPT MINA UNDERBARA SKOR!!!!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag blir jätteglad över att jag lunde göra dig så glad bara genom att skriva hej..liksom jag är ju ingen speciell person.

Ja du jag kollar och läser massor av bloggar vissa dagar för att hitta nya bloggar att läsa och ibland går jag inte på folks bloggar som kommenterat i en blogg och hos dom är det nya som kommenterat o så går jag in på de bloggarna..så det kan vara många led för att hitta en ny blogg..minns inte hur jag halkade in just här exakt =)

2010-05-21 @ 23:38:47
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad bra :D Visa pixx sen ? :D

2010-05-22 @ 02:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0