Smink är en konstform.



Och det verkar ju också som att ni vill ha sminktutorials, så då ger jag er gärna det!

Som några kanske vet så älskar jag att experimentera med smink, så då kan jag ju likagärna filma det jag gör och visa det för er? :)


Hinner nog inte göra något idag tyävrr. Har väldig lust med det, men idag måste jag studera inför samhällsprovet imorgon!
Har redan skrivit ner faktan jag kommer behöva, tror faktiskt redan det sitter - så vem vet - jag kanske hinner med båda! :)

Har förresten kommit på ett nytt sätt att fläta håret som var ganska fint.
Skulle göra en fiskbensfläta, men mindes inte hur man gjorde - det blev ingen fiskbensfläta - men rätt fint ändå!

Ska visa det för er någon dag också, men kan ej göra det nu då jag måste visa på malin - mitt hår är för uppklippt för att det ska gå att fläta. :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kramkram

2010-05-29 @ 14:57:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: ♥

Fin blogg :)

2010-05-30 @ 14:49:17
URL: http://kapocho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0