Ett tankeflum som det kanske ligger något i? ;)



Tom satt och läste upp rolig fakta, (visste du att...?) som att eskimåer använder kylskåp för att deras mat inte ska frysa till is eller att man i genomsnitt spenderar ett halvår av sitt liv på toaletten.

Då sa jag till honom:
Visste du att en tjejs hjärna väger lika mycket som hennes tuttar?
Och han svarade: Va, gör den!? Kanske därför **** har så små tuttar?
Jag, Nej, men jag skojade bara! Så funkar det ju självklart inte...


...Fast.. Tillade jag sedan, Det kanske stämmer, för ***** har ju AA-kupa, och hon är ju vrålkorkad. Och ***** har ju B - och hon är ju rätt medelmåttig rent intelligensmässigt.
Och jag har ju C-D-kupa - och jag är ju SUPERSMART! ;)

Och silikontuttar - det är artificial intelligens. ;D

Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans

ähh. det kan ju inte stämma. Jag har ju bara B-kupa! Borde ha typ E, så smart som jag är! haha

2010-05-02 @ 15:30:33
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahah xD Utan tvekan en intressant tankegång :P

Och i ditt exempel finns ju absolut ett samband, men kanske inte ett orsakssamband och det är det som räknas ^^ (usch vad skadad man blir, läste metodkurs tidigare i våras..).

2010-05-02 @ 15:35:33
Postat av: D

Wahahah Detta tyckte jag var roligt .

Men jag funderar på en del saker när jag läser detta.



1. Hur stor inverkan har hårfärgen i det här ? tycker IQ´n brukar sjunka när håret blir ljusare.



2. Om Silicon = AI , betyder det att alla som skaffar det gör detta för att känna sig smartare ? och hur kommer det isf att många som skaffar implantat börjar bete sig så korkat?



3. Om Kupstolek är direkt jämförbart med intelligens, hur stora Bröst borde jag ha :D ?

Eller mäter man kanske på något annat sätt för oss killar ? ..



HAhaha .

2010-05-05 @ 11:30:11
URL: http://dje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0