Studentskor cravings

 

Hur snygga?

 

FRUKTANSVÄRT SNYGGA!

 

 

Jag tar studenten nästa år, och det kanske är lite tidigt, men jag försöker planera lite på ett ungefär vad jag vill ha på mig och så.

En klassisk vit klänning och ett par färgade skor hade jag tänkt.

 

Så hittade jag dessa på Asos.com och de vore ju perfekta!

Sjukt snygga och tänk er sen till bruna ben (för jag tänker sola solarium innan studenten) och vit klänning.

Såååå snyggt!

 

 

Synd bara att de var så dyra och att de beställs från USA.

Men jag kommer hitta något mer i min prisklass när studenten faktiskt börjar närma sig. :)


Kommentarer
Postat av: monika

SJUKT snygga-synd bara att såna är så omöjliga på skavsår...

2010-07-22 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0