Jag som skulle bli brun idag... :(

Åkte iväg med mamma och syrran imorse för att bada.

Fan vad brun jag skulle bli!
Skitfint väder var det också!


Men tror ni inte det kommer ett ENORMT tråkigt moln så fort vi kommer fram som täcker hela himlen?
Min vanliga otur?
Jaja, blev inget bad, men det blev att softa på stranden iallafall - för varmt var det ju!

Och vädret blev inte bättre, nu späregnar det och åskar.

Fast det är härligt.
Får lust att sitta på balkongen med ett täcke  och varm choklad.
Fast jag har ingen balkong..

Aang i Avatar, the last airbender


Anyways så ska vi kolla på Avatar nu (nej, inte filmen, anime-serien) och ta det lugnt.

Blir att ta nya tag på måndag och sola då om det är fint väder! :)


Hoppas ert väder är bättre än här - HA DET BRA!




Kommentarer
Postat av: cassnea

härlig blogg. Vill du har fler läsare? kika in på vår blogg och rösta på våra skor, scrolla ner lite så hittar du inlägget! skriv att du är med, och rösta så får du en länkning!



kram, hoppas du röstar ;)!

2010-07-19 @ 18:10:30
URL: http://cassnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0