Jag har inte tvättat håret på två veckor..



Inte med schampo iallafall.
Håller på att prova "balsammetoden" så jag har slutat helt med schampo.



Får se hur det går senare.

Just nu känns håret liiiite flottigt bara efter någon dag, men det stod att det var vanligt de tre första veckorna.
Ett plus är att jag inte alls behöver borsta håret - det blir inte tovigt! :D
Håret har även blivit VÄLDIGT fluffigt, så jag behöver inte stå och föna det uppochner varje morgon. ^^



Uppdaterar mer om det när jag vet mer om det fungerar bra.
Ska även skriva en recension av Syoss.

Ha det bra sålänge. :)

Kommentarer
Postat av: sara

spännande! :D

2010-07-26 @ 17:48:30
URL: http://sarabraceface.blogg.se/
Postat av: jeanette

Najs!



Jag har kört på balsammetoden i typ.. kanske 5 veckor nu och tycker den fungerar fint, det gäller bara att använda rätt balsam utan några silikoner i, samt att gnugga ordentligt i hårbotten (inte på själva hårstråna) så man gnuggar bort smuts och gammal hud.



Mitt hår blir inte fett så fort.. men är inte fräshtså länge som jag vill. Men vissa hår kan det ta upp till 6 månader för innan hårbotten vänjer sig :) Men det har mycket bättre kvalité nu, mycket mer slitstarkt och jag mjällar inte längre!!! :D

2010-07-26 @ 19:34:58
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0