Hemma efter en lång dag!



Har tillbringat dagen i Stockholm, faktiskt, med Jonas och min bror Daniel.
Vi har haft en trevlig men varm dag i huvudstaden där vi varit på skansen och fotat och sedan haft det roligt på gröna lund!

JAG ÄKTE ALLTING SOM SÅG FARLIGT UT OCH ÄR VÄLDIGT STOLT!

Så fort insane/fritt fall Tilt/extreme/annan farlig karusell startade så hörde man mig skrika - " JAG HAR ÅNGRAT MIG JAG VÅGAR INTE!!!"


Fast det gjorde jag.


Bilder kommer senare, dock inte så många från mig då klantarslet glömde ladda batteriet.
Min kamera dog efter ungefär fyra bilder....

Nu sitter jag och spelar Tibia. :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-09 @ 18:01:43
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0