Bob Marley-tavla och Tibia

Jahapp. Två stycken är intresserade av Bob Marley-tavlan nu - men vem ska jag sälja den till?

Antingen så får jag göra så att den går till högstbjudande (vilket jag har svårt för eftersom jag inte vill ta mer än 600:-)

Eller så får den gå till den som betalar först.

Eller så får den gå till brorsan eftersom han blev intresserad först.



Hur fan gör man?


Har aldrig haft såhär mycket intresse för ett verk - speciellt inte ett målat för hand (eftersom det då endast finns ett ex).




Jaja, får se hur det löser sig - kul att folk är intresserade iallafall!

Nu blir det Tibia.
Vann en auktion på ett hus igår! :)

Kommentarer
Postat av: Wararat

men tavlan blev ju tvärr bra! :D

2010-07-17 @ 13:27:27
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0