Before Summer flew away

Hey guys! Behöver litt hjälp här va. :)

Man kan vinna en Canon EOS 700D och det vill jag jättegärna göra!

Den bilden med mest röster nu har 76 så om bara ens HÄLFTEN av er skulle rösta på mig skulle jag ha chans att komma topp tio och ha chans att vinna!

Det enda ni behöver göra är att gilla sidan och rösta på min bild!

PLZ halp? 
Skulle göra mig till världens gladaste! :D
 

Before summer flew away
This is a photo I captured using my compact camera.. I had to zoom in quite a bit so I would not scare the fly away and therefore it's not as sharp as I would like.. Anyway, I really like how the emerald green in the fly goes with the pink flower. Even though it is a bit unsharp I am very happy with my result. :) Not edited in any way.. Im too lazy for that, hehe!
Tyvärr verkar det vara lite knas med bilddelningen.. Man kommer inte direkt till bilden när man klickar på länken..
 
Klicka på "Last insert" så finns jag där nånstanns. Kan ha halkat fram lite senare men kika några sidor framåt och leta efter den rosa blomman med en grön fluga.

Kommentarer
Postat av: Michelle

häftiga detaljer du fick med, coolt med flugan! :)

2013-05-17 @ 12:30:39
URL: http://mischakaro.wordpress.com/
Postat av: Rock n roll bride!

nice blogg! :)

2013-05-31 @ 00:08:33
URL: http://hottish.blogg.se
Postat av: Hamdi '

Fin bild! :)

2013-06-02 @ 18:31:18
URL: http://adlh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0