Min drömlägenhet i the Sims 3

 
 
 
 
 
 
Det finns en lägenhet jag drömmer om att bo i just nu.. Den finns i min stad och kostar dubbelt så mycket som vår etta gör just nu. Och den är perfekt.

Har byggt den i Sims för ett tag sen så nu kan jag åtminstone ha simmar som bor i den bästa "enkla" lägenheten som finns. Perfekta lägenheten utan krusiduller med spejsade planlösningar och etagevåningar, tvåvåningsfönster, bubbelbad mm.
Drömmer om sådana också och sitter ofta på Hemnet, men dem kostar ju minst tre miljoner också... :)
 
 
Såhär hade jag tänkt mig vardagsrummet iallafall! Har utgått ifrån dem möblerna vi har nu och "köpt" lite nytt bara. Lite ska målas om och lite skall köpas till men såhär ska jag göra i framtiden.

Om jag inte hinner ändra mig igen. För ett tag sen var jag ju inne VITA VÄGGAR överallt.
Nej tack, nu vill jag ha fina beiga nyanser eller som i vardagsrummet - beigegrått. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0