Picpicpic

Go'kväll!
Tänkte slänga in en bild bara innan jag sätter igång med skolarbetet igen. Har MASSOR att göra.. Uuh..
Men det är bara att bita ihop, examen närmar sig med stormsteg - 28 september gäller det!
Sen blir det körkort och jobbsök.
Och KONST.
Ska äntligen ta tag i det igen, det har jag lovat MIG SJÄLV. Jag mår ju bättre när jag får måla, men jag tycker mig aldrig ha tid... Så fort skolan är klar ska jag ta mig tiden..

Men hursom. En bild var det, ja.

Min dator är nyformaterad och eftersom jag inte har någon CD-läsare har jag inte haft möjlighet att installera photoshop.. Laddade därför ner gratisprogrammet Gimp för att "piffa till" några thailandsbilder lite.. Ska klippa till och fixa ett fotoalbum.. Men det visade sig att Gimp är totalt värdelöst och jag orkade inte mer än såhär..
Bilden blev sämst men orkade fan inte fortsätta. Får vänta på photoshop, helt enkelt.. Suck..
 
Bild min pojkvän tog på mig på Kata beach, Thailand.
 
 
Äsch, slänger in en till bild medan jag ändå håller på. Den här är oredigerad, tagen med kompaktkamera.
 


Jag och min pojkvän i skymningen på Kata beach. Miss it. <3
Bilden är tagen av våra nyfunna vänner, Patrick och Carro, som vi mötte på hotellet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0