You wanna be on the top?


Är det någon av mina läsare som tittar på nya Top Model? De är ju på säsong 19 nu i USA, nån som följer det?

Min favorit är Laura, no doubt. Hon verkar duktig, är väldigt söt och verkar inte vara en dryg bitch..


Min minsta favorit är Victoria.. Seriöst, undrar vad bruden har för fel? Verkar inte riktigt som att hon har en sund relation med sin mor, bara jag som tänker på filmen Psycho?
Nåja.

Sen finns det ju folk man inte gillar för deras beteende och åsikter också, typ Kristin. Bitchigare brud behöver man inte ens leta efter för det finns inte! Håhåjaja, som för nåt avsnitt när hon sa att hon "kan inte ens låtsas skratta åt domarnas tråkiga skämt".. My god..

Jag älskar Top Model. Jag tycker det är skitkul OCH lärorikt!
Vad tycker ni, gillar ni ANTM?

 Vem är er favorit genom alla säsonger?

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag älskar top model ^^ kollar dock inte på tv längre :( kanske får se om jag kan hitta online.

den enda jag kan minnas just nu är Elise, hon var utbildad läkare.. Tror det var nån av dom första säsongerna. Och en av dom nyare, Allison, hon söta med stora dockögon och långt blont hår.. Finns så många bra egentligen :P Är kass på namn haha!

Svar: Min pojkvän fixar åt mig så jag kan kolla, den nya säsongen har inte kommit till Sverige än nämligen.. :P
Jag är också jättedålig på namn men jag kommer ihåg Allison.. Lisa i samma säsong gillade jag också, kindoff.. Annars minns jag faktiskt inte så många, haha kommer bara ihåg de tre senaste säsongerna, typ.. :P
RonjaZorina

2012-10-02 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0