Vitamindryck..


Update angående Top Model-drickan.. Well, om man som jag förväntade sig en energidryck blir man nog besviken.. Det smakade bara blaskigt och illa och.. ***, smakar det inte lite som vitaminbrustabletterna?
Jo, det gjorde det. Och jag kom på varför; Det är ingen energidryck som jag trodde (även fast det inte står nånstans) utan en vitamindryck!

Man kanske får en ledtråd av texten "Vitamin A+E+B7+B12" som står under namnet men jag trodde det var en vitaminberikad energidryck..

Jaja. När jag insåg det smakade det inte lika illa längre - det beror ju på vad man jämför med!

Men nej, inget jag rekommenderar.
Burken jag drack innehöll 60 kcal och vitaminerna i den täcker bara 15% av dagsbehovet, så inget imponerande där heller..

Då känns det bättre att köpa riktiga vitaminer på apotek..
Eller "Multivitamin kvinna" som finns på Ica, det är en brustablett som innehåller massa vitamin. 
Jag gillar inte brustabletter men den går att pina i sig..


Men nu har jag smakat iallafall! :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0