Vardagsbestyr

 
Gomorron!
Nej, men för en vecka sen hade jag kunnat säga det vid den här tiden. Nästan iallafall, brukade åtminstone stiga upp vid tolv...

Men går upp när älskling går till skolan nu, vilket betyder att jag går upp klockan sex..
Och jäklar vad det känns som att man hinner mycket! Klockan är bara tre och jag har redan hunnit med att slänga in min tredje tvätt idag! Och våran tvättmaskin tar flera timmar.. Iallafall när jag ställer in den på fel program.... ;)

Men annars händer inte så mycket kul i mitt liv just nu..
Eftersom både älskling och jag blev jätteförkylda när vi kom hem från Thailand och jag är frisk typ först nu och vi båda har pluggat på heltid (måste ju tyvärr trots sjukdom....) så har ingen av oss orkat lyfta ett finger i hemmet.. Tur att båda har mycket kläder så jag inte har behövt tvätta sen vi kom hem.... Men har ju mycket att göra nu på grund av det.. 


Tråkigt inlägg, jag vet.. Många inlägg har vart det ett BRA tag nu.. Men det ska bli ändring på det, har planer nämligen - dun dun duuuuun! (dramatiskt ljud!)

Nä. Men såatteh.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0