Min älskade kom med en överraskning!

Titta vad min sambo överraskade mig med när han kom hem från skolan nyss!

Han vet vad jag gillar! <3

Den här muggen såg jag på en bekants Facebook och jag blev lite förälskad på en gång! Den är inte bara jättefin utan också enorm! XL, perfekt för te, med andra ord!
Och idag kom alltså min älskling hem med just den koppen, och nu har han precis gjort te till mig som jag ska dricka!

Muggen väger så mycket när den är full så jag var tvungen att sätta den på knät när jag tog kortet.. ^^


Muggen finns på indiska om nån vill veta..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlig mugg ! Stora ska dom vara när man dricker te :D

2012-10-03 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0