Halloweensminkning

Hallo! Har varit tyst här ett tag, sorry för det. Inga ursäkter, har bara varit LAT!

Den värsta sortens blogg-lathet är när man HAR något att skriva om men bara inte gör det! Sen glömmer man det bra man hade och det är så jag gjort i några dagar nu.. Dåligt, Ronja!

Hursomhelst har vi grillat hos mina svärföräldrar idag och då fick jag göra en häxa av minstingen i familjen!
Hon ville bli läskig men det är ju svårt när hon är så söt + jag har INGET teatersmink alls! Fick använda tre olika foundations i min hudfärg för att göra henne blek och sen satt jag med en gröna ögonskuggor och tillhörande penslar för att göra henne grön.. Tidskrävande!

Såhär blev det iallafall!


Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches

Skriv ned dina tankar i anteckningsblock ev. på mobilen, brukar jag göra :)

Svar: Får försöka börja göra det! :)
RonjaZorina

2012-10-27 @ 21:44:05
URL: http://hellsbitches.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0