Grrr!

Fy så irriterande!

Har hållt på med ett litet do it yourself-projekt hela dagen och det GÅR bara inte! Har försökt få upp skiten på väggen sen klockan elva!
Har sedan dess letat igenom hela huset för att se om vi har några små borrar så jag kan förborra hål (försökte först skruva utan förborrade hål, jag hade ju borrmaskin med skruvhuvud på så..)
men det gick inte...
Men med förborrade hål går det självklart!

Men det finns ingen borr..

Pratade precis nyss med älskling i telefon och då sa han att det ändå inte hade gått för man måste ha slagborr.. Suck.. Så tydligen har jag slösat bort drygt fyra timmar av mitt liv, för det hade ändå inte gått oavsett.... Hrrm..

Tänkte ju göra klart, göra fint och överaska älskling när han kommer hem.. :(



Jaja, bilder kommer när det blir klart.. Får ju se ut som skit i ett par dagar, saker överallt. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0