Smärta..

Om någon är nyfiken på hur mina armar mår idag så kanske rubriken ger er en aning?

Har sjuuukt ont i armvecken och känner mig stel. Viktigt att stretcha regelbundet medan man har träningsverk, tror man blir stel annars. Min ambition är att jag skall börja med yoga igen också men är lite lat på den fronten. Har ett otroligt jobbigt yoga-pass jag brukade köra och det är en timme långt.. Orkar sällan göra klart allt.
Måste bli bättre! Vill bli vig! :D

Annars börjar träningsverken dyka upp i brösten nu (körde bröst armar) och jag tror smärtan kommer vara näst intill outlidlig imorgon.
Skulle egentligen gymma idag men tar vila idag och gym igen imorgon. Inte riktigt i form idag.. ;)

Kommentarer
Postat av: Terese - Fitness

Om du har ont i armvecken har du tränat fel! det ska inte göra ont i lederna, bara i musklerna

Svar: Beror väl iof på hur otränad man är? Muskelfästen och leder är väl det som tränas upp först?
RonjaZorina

2012-11-20 @ 17:52:43
URL: http://karolinaterese.blogg.se
Postat av: Karolinaterese Fitness

Mja. Alltså lyfter man fel/för tungt så skadar man bara sig och det ska som sagt inte göra ont i lederna..

Svar: Mjo fast nu efteråt med facit i hand vet jag att det var för att jag aldrig kört den maskinen förut.. Gjorde rätt och så och hade den lättaste vikten eftersom jag tycker den maskinen är svår.. Har aldrig haft ont efter just den första gången utan var snarare isf pga ovana..Har dock fortfarande lite svårt för den maskinen men har fått öka vikterna lite iallafall. :)
RonjaZorina

2013-01-07 @ 21:59:02
URL: http://karolinaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0