Min familj alltså..




Hade tänkt försöka fixa en "gissa bloggerskan" till idag men har helt enkelt inte haft tid.. Tar lång tid att rita ett porträtt så har tyvärr inte hunnit.. Har fikat hos far min idag och hos svärfar..
Men var så kul när vi kom hem till pappa och min mamma tog av sig jackan..

Och hon och jag hade nästan exakt likadana kläder på oss!!
Haha, kolla bara:
 
 
 
 
Och ännu roligare blev det när vi upptäckte att pappa och bror båda hade Jeans och gulgrå-randiga tröjor...



Jag vet inte hur vi lyckas... :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahah! Nej gud vad roligt :D

2012-11-12 @ 10:00:40
URL: http://jeanettegustafsson.wordpress.com
Postat av: Sandra

hahaah!

2012-11-12 @ 12:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0