Friday

Idag blir det mysmiddag med tjejerna på någon resturang, vi har ej bestämt vilken men det verkar bli asiatisk mat iallafall.
Efter det blir det krogen med dansande. :)

Ska hoppa in i duschen nu och kanske börja fixa mig.. Ska både föna och platta håret för att testa en Heat-protectant jag köpte för ett tag sen. Tänkte passa på när jag har anledning att platta håret.. ;)
Mitt hår blir ju krulligt när jag duschar och det brukar inte vara vackert.. :(

Dyker nog upp nån mobilblogg under kvällen. :)

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Have a lovely evening!

/H

Svar: Tack! Det hade vi. :)
RonjaZorina

2012-11-09 @ 15:07:39
URL: http://hellsbitches.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0