Ang. Kissies kommentar om Blondinbellas kropp



Ingen (som läser storbloggar) har väl missat att Kissie kommenterat Blondinbellas kropp?
Well, för det första tycker jag att folk överdriver för så jävla illa var det inte. Onödigt, ja. Genomskinligt, kanske. Men elakt så nån borde ta illa upp? Nej.
Om någon reaktion vore logisk vore det att dem andra bloggarna bara skrattar åt hur hon håller på (enligt dem).
Jag är en av dem som faktiskt ser det positiva i inlägget men även det onödiga. Det elaka, not so much.

Men det var smart av Kissie. Varför?
Jo! Därför att hennes hela karriär byggts upp på surskallar som blir irriterade på allt hon skriver! Hennes paycheck kommer ifrån att folk blir provocerade och alla som läser bloggen vet att hon fortfarande provocerar (dock mindre obvious) trots att hon påstår motsatsen.
Hon påstår även till och från att hon inte redigerar sina bilder - något vi också vet inte stämmer (om inte hennes kakel är sådär snett?).

Och nu har hon lyckats reta upp halva bloggosfären.

Peyre har skrivit om henne, Dessie, Blondinbella och massa skvallerbloggar. Amir också fast han skrev positivt.
Även om Kissies blogg är stor VET vi att folk som inte läser hennes blogg kommer se dem andras inlägg. Kanske gamla läsare som tröttnat på "snäll-Kissie" och lämnat bloggen hittar tillbaka?
Kanske nån har hört om henne men aldrig brytt sig om att läsa blir nyfiken och tar en titt?
Kanske nån blir skitirriterad på hennes uttalande och bestämmer sig för att skälla ut henne och sen fortsätter gå in och göra samma sak i varje inlägg?
Hennes blogg syns mer och all PR är bra PR, säger man ju. Något som definitivt stämmer för någon som inte bryr sig om dålig PR, såklart. :)



Personligen ser jag igenom alla lögner och provokationer. Jag skulle inte läsa bloggen annars - fy så tråkigt att läsa en blogg man hatar, som större delen av hennes läsare gör.. Ursäktar ni mig om jag säger rakt ut hur idiotiskt det är..?
 

Japp, där hade ni mina tankar om hela "bloggbråket". 
Hur tänker ni om detta? :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag håller verkligen med dig!

2012-11-03 @ 02:18:57
URL: http://josefinvs.blogspot.com
Postat av: Anonym

heej vill att duritar mer :)

Svar: Skall göra mitt bästa! :)
RonjaZorina

2012-11-03 @ 15:34:45
Postat av: Sandra

Tröttnade på alla 'storbloggar' för längesen, för mycket omoget och oviktigt. "titta vad jag shoppade idag, kolla latten jag drack" etc.. Kenza följer jag fortfarande inte så mkt för nåt innehåll utan för att hon är vacker och intressant. UnderbaraClara för hon är smart och gör genomtänkta inlägg och diskuterar viktiga ämnen och kommer med kul pyssel. Linda Blom för hon är en genuint god människa som tar fina bilder, och nu är det massa bebismys också förstås :P Kryddburken för underbara recept och härliga matbilder.. Ja det reflekterar nog mer vad jag går igång på :P Jag kanske har blivit gammal men jag orkar inte med bråk och drama och grejer :P

2012-11-03 @ 18:28:09
Postat av: Charlotte

KLart att du inte tyckte Kissies inlägg var så jobbigt när det faktist är din största idol.

Men hon ska inte yttra sig om kroppar då hon själv inte har någon.

Svar: Men haha? Du är så jäkla patetisk.. Vad gör du ens här!?
Lägg ned, du är för gammal för att bete dig som du gör..

RonjaZorina

2012-11-06 @ 13:13:28
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0