Bild från Valborg


Fin bild från valborg. <3
Fotat med min iPhone, Redigerad i instagram


Så väldigt surt bara.. Fyrverkerierna blev inte så bra på denna bild.
Tog en bild på M&M som var (i mina ögon) PERFEKT. 
Eller ja, det krävdes flera bilder för att få den perfekta!
Flera fyrverkerier som var olika "utslagna".
Perfekt.

Men sen kom jag på att jag kunde ta pussbild på mig och Tom samtidigt.
Och att Malin kunde hjälpa till och och ta kortet för annars blir det ju svårt att sikta..

Ja, precis då är fyrverkerierna slut.
Jag drog med andra ord ut på tiden litegrann.. Fotade ju enbart fyrverkerierna ett bra tag innan..

Men, det här är iallafall den finaste bilden som finns på mig och Tom..
Efter hela 7 år ihop, haha.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0