Friends for life

Tjeennnaaa...!

Förlåt, men jag hatar att börja inlägg när jag inte har så mycket att säga.. Det blir ofta så konstigt. Som nu också.

Jaja, nehej.. Jag tänkte bara slänga in ett litet kort inlägg i brist på annat att skriva just nu..

Var och vaccinerade oss igår, twinrix, så en spruta till bara sen är mitt immunförsvar fit for fight att battla både hepatit A och B när vi åker till Thailand! ;)
Jag hade tur för det gjorde inte ont alls på mig medan Älskling var öm resten av dagen. Vet inte om det har gått över nu men han har inte sagt nåt iallafall..

Har precis dragit en sväng på crosstrainern och kollar på American Dad nu..

Älskling letade rätt på en sladd till våran stenålderstelefon (som endast agerar väckarklocka eftersom vi inte gillar funktionaliteten i våra nya mobilers väckarklockor..) så nu har jag äntligen tömt minneskortet!
Har så mycket bilder från skolan på mig och mina sötnosar - Oh the memories! <3

Här kommer några random som kanske inte säger er så mycket, men enjoy it anyway! ;P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0