Lite bildtips

 
Tänkte bara kika in här och tipsa er om en app jag gillar väldigt mycket, speciellt tillsammans med instagram, nämligen FilterMania 2 som finns till iPhone. Vet ej om den finns till android, ni får kolla..
Det är iallafall en jättebra foto-app med hundratals filter man kan använda! När du laddat ned appen har du bara några stycken, resten laddar du ner helt gratis - välj bara vilka du vill ha!

En sak som är så bra är dels att det finns många filter att välja mellan men även att man kan arbeta lager på lager, bilderna ovan (utom den längst till vänster) har jag flera lager på + ett sista lager i instagram. Den vänstraste(?) bilden är bara instragramad.

Ah, men tänkte bara tipsa om det, så nu får ni ha en fortsatt trevlig dag!
Själv har jag tränat, ätit och nu ska jag hänga tvätt.. Sedan plugga samhällskunskap.. SUCK!
Ska bli så skönt att bli klar med skolan!
 

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!
Vilken fin blogg du har! :)
Läste din kommentar på kandees blogg, och måste bara säga att designbyMW är endast en hobbyverksamhet, och det finns då ingen lag på 14 dagars öppet köp, ej på öppet köp överhuvud taget. Däremot finns det lagar för reklamation, och detta tillåter designbyMW helt klart! Märkte också när jag var inne och läste att det fortfarande stod i villkoren att kunden betalar frakten till och från oss, men detta hade jag ändrat för ett tag sedan då jag insåg att det var orimligt, dock hade ändringen ej kommit in i systemet. Men nu är det ändrat, och reklamation är alltså tillåtet som vanligt! :)

Hoppas villkoren tidigare ej hindrade en eventuell beställning! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kram, Maria

2012-07-09 @ 22:02:52
URL: http://designbymw.se
Postat av: Anonym

Hej.
Man vet aldrig, men kanske är min blogg in nya favoritblogg :)
Kram

Svar: Man vet aldrig, kanske skulle någon av de bloggarna du spammar vara din favoritblogg om du bemödade dig att läsa dem istället för att reklama din egen? :)
RonjaZorina

2012-07-10 @ 20:27:44
URL: http://ajjis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0