Detta har jag gjort idag!

 
 
Började dagen med att dammsuga hos brorsan innan han skulle komma hem från Öland Roots och sen åkte jag och mamma dit igen efter lunch för att sola. Då visade det sig att bror redan hade kommit hem, så vi solade tillsammans i hand trädgård. Mycket mysigt och skönt. :)

Efteråt (och även tidigare på morgonen) fotade jag fjärilar i hans trädgård - det fanns jättemånga!
Blev som ett barn i godisbutik eftersom jag älskar fjärilar och jag älskar att fotografera!

Älskling och jag har planerat att besöka en fjärilsfarm när vi åker till Thailand - fatta vad jag kommer trivas där då!

Har beslutat att lämna systemkameran hemma när vi åker, lättare att ta med sig kompaktkameran. Därför försöker jag lära mig ställa in min kompaktkamera, men det känns som att det är rätt lugnt och att jag redan hajat det där - iaf om man tänker på hur bra mina bilder blev..

Lägger upp några fjärilsbilder i ett senare inlägg!

Hursom tänkte jag också passa på att visa er vad jag
lyckades med när vi solade:
 
Är helt knallröd på hela ryggen......... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0