Årsresumé

Började året med en väldigt tråkig hårfärg...
 
Och färgade väldigt snart om det till nästan vitt....
 
Sen hände det inte så mycket innan det var dags för mig att fylla år och stort kalas skulle hållas!
Massor med förberedelser...

Typ som detta - försökte baka bröstsocker som jag skulle bjuda på..
Gick åt helvete, rent ut sagt..
Hela festen också eftersom alla var tvungna att avboka pga saker som jobb och magsjuka.. :(
 
I april blev jag med iPhone.. Äntligen kunde jag instagrama!
Precis efter släpptes instagram till android.... ;)
 

I maj fyllde min bror 30 och då såg jag ut såhär.
Underbart väder den dagen och vi festade utomhus!
Som ni ser hade jag redan tröttnat på att ha fult vitt hår.. :)
 
En av brorsans presenter som han fick av ett gäng kompisar!
 
Men den bästa presenten tyckte jag var att vår syster kom hem!
Hon bor 40 mil ifrån oss så vi träffas inte så ofta.. :(
 
Typ här kom jag även på att det var jätteroligt att instagrama blommor!
 
 
 
Jag köpte mina första löpartights i slutet på maj och började springa..
 
Och höjde dosen på mina mediciner för min ämnesomsättning. Resultat: Mår bättre och -11kg!

Upptäckte draw something och började jobba på att rita SNYGGA bilder i spelet..

 
 
 
I juni bokade vi en resa till Thailand och i Augusti började vi packa våra väskor.


Katten hjälpte till.
 
Tränade på att använda min kompaktkamera eftersom min systemkamera ej fick följa med till Thailand..
 
Lyckades ta rätt bra bilder med kompaktkameran, faktiskt..
 
Sen fick vi ÄNTLIGEN åka!
 
Åka läääänge..
 
 
 
 
 
Träffade nya vänner
 
Gick på dubbeldate till Big Buddha
 
 
 
Såg på solnedgången..
 
 
Två underbara veckor innan det var dags att åka hem.
Tills vi ses igen.
 
 
Höst. Kameran fick följa med mig ut ibland för att fota alla färger.
 
Och blommor.
 
I september blev jag klar med studierna. Pluggandet byttes mot jobbsökande och jag bestämde mig äntligen för vad jag vill jobba som i framtiden och vilken utbildning jag skall söka nästa höst!
Och så sminkade jag mig också och tog egobilder, bara för att få in bilden.. ;)
 
Sen började jag min praktik på ICA i December och nu är vi här.
Måste duscha typ NU så ni får ingen bild på sista.. ;)



Har haft ett rätt tråkigt men ändå händelsefullt år. Om ni fattar?
Har inte gjort så mycket mellan gångerna men gjorde några stora saker som typ Thailand.
Bästa året på länge. <3


GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Mina nyårslöften kommer i ett senare inlägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du söka för utbildning?:)

Svar: Förskolelärare! :)
RonjaZorina

2013-01-01 @ 01:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0