Svar till Sofie

sofi om Påskmiddag, betyg och resten av kvällen..:
åh, studerar du på nti skolan? jag läser just nu naturkunskap A där. Skitsvårt..fattade inte ens labrapporten. Har du haft betygssamtal? ar det jobbiga frågor? jag är så nervös.
Svar; Jag pluggar på Hermods via distans, Naturkunskap A, Svenska A och Filosofi A.
Också skitsvårt! 
Betygssamtal har jag inte haft i något ämne än då jag bara lämnat in det första uppdraget i varje ämne. :)

Jag är säker på att det går bra för dig! Är du nervös så läs lite till i stuideguiderna. :)
LYCKA TILL! :)

Kommentarer
Postat av: MY BLOG

www.ippas.devote.se

2012-04-08 @ 20:30:27
URL: http://ippas.devote.se
Postat av: sofi

TACK för ditt svar! Jag fattar inte ett piss om naturkunskapen, jag tycker det är så svåra ord och jag kan inte förklara vad vissa saker betyder.. Jag har lämnat i en uppgift och gjort ett delprov och har halva kursen kvar, men fan så sårt det är:(

2012-04-09 @ 14:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0