Jämförelse

Bilden som numera pryder min header är en bild jag skapade för lite över ett år sedan.. Haha TÄNKTE JAG SKRIVA.. Men kollade nu på DeviantArt och tydligen gjorde jag den 2010.. Det är ju tillochmed två år sedan! Bra koll jag har.. ;)

I vilket fall hottade jag upp den lite med skuggor och sådant och fixade håret som var så fruktansvärt gjort innan..?

Så gammal bild fast lite uppdaterad. :)

Har för mig att jag haft samma bild i headern förut, fast bara under kort tid.. Någon som minns? :)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej du duktiga flicka !

Hehe, eftersom att du är så otroligt bra på allt detta med designer och datorer och så vidare, skulle du vilja hjälpa mig med en design till min blogg ? (A) Tar du betalt för sånt ? :)

Kram !

2012-04-16 @ 20:59:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin - konst & design

Snyggt! Kul att se att man utvecklas :)

2012-05-05 @ 17:49:31
URL: http://malinbs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0