Stormvindar

Det har blåst otroligt mycket hela dagen.
Storm-blåst.

Kan det inte komma lite storm med spöregn också? Följt av åska!

Jag vill så gärna prova fota blixtar med min 600D, varje gång det har åskat sen jag fick den har åskan bara passerat på andra sidan huset, så man har inte sett några blixtar från våra fönster.. :(

Jaja, storm som sagt.
Tänkte bädda ned mig i soffan med en stor kopp té och kika på American Pie: Beta house som visas strax på sexan.
Titta lite halvt, tänkte försöka måla lite med akvarellfärgerna också. :)


Måste skynda mig att måla klart naglarna (blir enkelt orange denna gång) och sedan fixa té innan filmen börjar.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0