Kondens

Mja, blev ju inte riktigt som jag tänkt mig med fotandet... Bilderna blev inte precis som jag ville, säkert nåt användbart..

Men ett större problem är att nästan hälften av bilderna blev helt förstörda pga imma på linsen.. Vart fan kom den ifrån!?

Visserligen märkte jag ju det redean vid fototillfället, att det var suddigt och så. Men var så jäkla ljust ute att jag inte såg displayen, trodde bara att jag råkat ändra på sökaren så den var ur fokus.. :/

Jaja, blev en smått trevlig effekt på en del bilder, resten får väl papperskorgen smaska på? :)

Kommentarer
Postat av: Antonia & Emmie

Kika jättegärna in på min och min kompis blogg :)

www.antem.blogg.se

2011-09-11 @ 15:14:00
URL: http://antem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0