Cravings, bara rent allmänt sådär


GUUUUUUUD VAD JAG ÄR SHOPPINGSUGEN....... Tyvärr har man inte någon shoppingkassa när man precis blivit av med jobbet, men fyfan. Finns ju så mycket fint på hösten!

Är ni också sådana som blir jättesugna på att köpa kläder på hösten?
Jag är sån, speciellt sugen är jag på ett par bruna stövlar, och så en väska i samma färg.
Kan man verkligen matcha till allt! :D
Och beige. Den färgen har jag verkligen underskattat - fram till nu, började bli småtokig i beige redan i våras..

Hrm.. Ja, hade väl inget mer att komma med just nu.. håller på att handtvättar lite kläder och ska efter det titta lite mer på Dr House.. ;)

Hoppas ni får en helt underbar dag! ..Kväll. ..Natt..?

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Gustafsson

Känner detsamma! Kläder wtf.. dock har vi inte mer pengar i detta hushåll heller, trots jobb ;) Men är man timmis så är man! Vi får köra på fönstershopping tills vi har råd! :DD

2011-09-12 @ 11:24:22
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0