Urinvägsinfektion?

Tror Naruto har fått urinvägsinfektion..
I förrgår när jag skulle nattta katterna hittade jag inte honom. Letade en stund och hittade honom till slut i kattlådan. Där hade han suttit några timmar trodde Tom?
Tänkte att han kanske var förstoppad, så jag klämde lite på magen men kände inget och han verkade inte ha ont.
På morgonen ställde jag mig och diskade, så kommer han och sätter sig och kissar i MATSKÅLEN!?
Jag springer ut till Tom och berättar de hemska nyheterna: Naruto har antagligen urinvägsinfektion eller urinsten.....

Fortsätter sådär ett tag, Naruto försökte kissa i skafferiet och på golvet och gick på lådan ovanligt mycket.
Men nu verkar han må bra. Har inte kissat på konstiga ställen och beter sig normalt.
Frågan är om han mår bättre?
Svårt att veta hur mycket han kissar när man har två katter, måste ju typ lurpassa vid lådan tills han ska använda den..?
Hoppas på urinvägsinfektion, dels för att det kan gå över av sig själv men också dels eftersom det kostar 17000 att operera en katt för urinsten..

Varför händer allt när man absolut inte har pengar? Har inte fått Soc på två månader pga jobbet jag hade och får inget denna månad heller... :/ Vet inte ens om jag har råd att undersöka katten.
Och det är av just denna anledning jag vill att folk ska skaffa ekonomi innan de skaffar barn eller djur..
Min dåliga ekonomi går ju ut över katten nu - Hoppas bara det är som det verkar att det var en urinvägsinfektion som gått över?

Kommentarer
Postat av: Lina

Ring veterinären på engång! Hankatter får väldigt lätt urinsten och kristaller och det är viktigt att behandla så fort som möjligt så man slipper operation!

2011-10-25 @ 15:19:51
Postat av: deniseholmsten

Hej sötis! hoppas du haft ens bra dag!

skulle vara jätte kul om du var med i min " gissa vad det är i paketen" tävlingen, alla som gissar rätt får en länk och första som gissar rätt får en STOR länk! puss!!

2011-10-28 @ 13:08:57
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur har det gått för honom?:/

2011-10-28 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0