Nu till något annat:


Tack för era fina kommentarer om håret!
Rycker till litegrann varje gång jag går förbi en spegel, haha - men jag gillar det!

Än så länge. Som jag sa till älsklingen igår så KOMMER jag ångra mig - så småningom.
Det liksom bara är så. Min teori är att när en tjej klipper håret kort kan hon vara nöjd ett tag men hon KOMMER ångra sig. Supernöjd först - ångrar sig sen.
Snälla låt det gå lång tid innan jag når ångern, jag vill vara nöjd länge. :P

Från saker som ni gillar och jag gillar med mitt utseende så kan vi hoppa till saker min pojkvän inte gillade:
Sminket* på bilden i inlägget under.
Jag tyckte det var coolt så om inte annat ska jag ha så ibland bara för att retas med honom. ;)

* Det var eyelinern under ögat han tyckte såg konstigt ut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha måste att älska att göra saker bara för att retas :P

2011-10-16 @ 07:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0