Buzzar just nu: LoveFilm

Halloj allihopa!
Hoppas ni har en bra dag, själv är jag lite trött men det går nog över snart. :)


Tänkte dela med mig av ett tips idag, eller snarare en kampanjkod!

Det är nämligen så att, som några av er vet, jag är medlem i buzzador.
Buzzador är en site som låter privatpersoner som jag (eller du?) prova på olika produkter och tjänster.
Finns olika, antingen får du köpa grejerna till ett rabatterat pris, eller så får du prova sakerna gratis (du väljer själv vad du vill testa).
Hittills har jag fått testa Blackhead elimination daily scrub (neutrogena), Pepsodent WhiteNow, Dove intensivbalsam och just nu; LoveFilm.

LoveFilm är en tjänst där du hyr filmer över nätet. Du betalar en viss summa pengar i månaden för att hyra filmer som sen skickas hem i din brevlåda. Filmerna får du behålla så länge du vill (inga förseningsavgifter) och du behöver inte betala något porto. Låter bra?
Det är det också!











Hursomhelst så har jag som buzzador nu fått ett två månaders medlemskap i LoveFilm - HELT GRATIS.

Det erbjudandet vill jag att ni också ska få, så använd kampanjkoden "van1109" när ni registrerar er - så får ni också två månader HELT GRATIS.











Bra va? :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Malin

Hejsan! Nu kör jag igång veckans blogg. Ta chansen att få lite fler läsare till din blogg :)

Anmäl dig här http://malinpersson.se/2011/october/veckans-blogg.html



Trevlig kväll :)

2011-10-11 @ 20:13:48
URL: http://malinpersson.se
Postat av: D

Tänkte bara berätta vad som hände mig sist jag hade med Lovefilm att göra .



Allting funkade bra , filmer hem i brevlådan kolla på skicka tillbaka .. utan porto osv .. nice !

Men ! plötsligt kom ett mail

-Bäste kund , vi saknar en film från dig ! lalala osv ..

den jag skickat tillbaka hade kommit bort , typ , slutade med att jag fick betala typ 800 kr för en ny .

Så jag avråder från LoveFilm , som enl mig är bluffmakare !

2011-10-12 @ 09:10:45
URL: http://dje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0