BF3 BETA



Japp. Det har jag spelat idag. Litegrann iallafall. Är dock sjukt dålig på sådana spel.. :P
Har spelat lite minecraft också, fast som sagt är det tråkigt att spela själv...
Skulle vilja spela Starcraft, men har inte haft råd att köpa det och StartersEdition är inte kul... :(

Nog om spel.
Annars då?
Mja, inte så mycket annars heller.
Har kikat på lite gamla bilder i min bilddagbok (som endast är kvar i just det syftet).
Nostalgi.
Ångest.
Jävla dumpucko man är, de flesta människor, som känner sig feta fast de är smala.
Jag har vart smal och nu förbannar jag mig själv att jag inte hade vett uppskatta det.

Nåja, bjuder på en gammal bild som jag hittade, kan det vara intressant att jag postar fler gamla bilder? :)


Kommentarer
Postat av: sofi

betyder bf3 beta att man får spela de gratis, en gratisversion alltså? var hittar man det?:O snälla svara!

2011-10-08 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0