Battlefield 3 BETA DOWNLOAD



HÄR KAN NI LADDA NER BATTLEFIELD 3 BETAN.


Jag gissar på att ni måste bli medlem i origins och ladda ned origins, men det ska väl bara vara att följa instruktionerna - fråga om det blir problem! :)


En beta-version av ett spel är gratis, så speltillverkarna ska få hjälp av utvalda spelare att hitta buggar och fel innan spelet släpps.

Open beta - som Battlefield 3 nu är i - är öppet för allmänheten så vem som helst av er kan nu prova spelet.

Open beta är öppen till den tionde oktober och spelet släpps den 27 oktober.

Jag har självklart förhandsbokat. :)




Edit:
Sofi, om det står otillgänglig e-postadress så gissar jag på att du antingen redan har origin på din e-post eller så..
Ja, jag vet inte riktigt..

Du klickar på "Ladda ned nu"
och sen på "har du inte ett konto: registrera nu"
Och så säger den att e-posten är otillgänglig?

Provat med en annan e-postadress?

Kommentarer
Postat av: sofi

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaack<3

2011-10-08 @ 15:23:51
Postat av: sofi

försöker bli medlem men det står bara: Otillgänglig e-post



:/

2011-10-08 @ 15:56:06
Postat av: Jeanette Gustafsson

SV: ja men jag uttalar det wördfåjd, för skojs skull! :D

2011-10-08 @ 19:06:51
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0