Tävlar hos KanDee

KanDee har en helt awesome tävling just nu! Den går ut på att sätta ihop en dröm-outfit innehållandes ett KanDee-plagg. Priserna är också helt AWESOME. Lättare om ni läser allt i tävlingsinlägget.

Kul tävling tycker jag absolut, så jag gjorde på mitt gamla vanliga sätt.
På stenåldern när jag började blogga och drömde om att driva en framgångsrik modeblogg (innan jag fattade att jag varken orkade eller hade tid. Eller var snygg nog) då brukade jag göra mode-kollage och även rita hur jag tänkt mig outfiten.

Så det har jag gjort nu också. Tycker det förtydligar hur det är tänkt att kläderna skall bäras. (Sen älskar jag ju att rita också, så det kan ha med saken att göra...)

Skitsamma, jag tycker att ni ska springa fort till KanDee nu och TÄVLA NI OCKSÅ!
Här är mitt bidrag!
Produktlista:
Mössa - Gina Tricot
Kofta - Asos
Benvärmare - H&M
T-shirt - KANDEE
Kjol - Gina Tricot
Strumpbyxor - Gina Tricot
Skor - SkoPunkten
Ring - Gina Tricot
Armband - Indiska
Läppstift - Makeupstore
Ögonskugga - Kicks


Kommentarer
Postat av: Sarah - ART & DRAWINGS

Snyggsnygg outfit! Bara satt du vet så är du länkad hos kandee på "bloggar hon läser". Asnajs juu! :D



Sv; Hur sjuk är katten? :( Asså kretivitet går inte ihop med den här åldern. Jag har fan inte heller tid, och när jag väl har tid så vill jag bara vila från skolan. Pluggar natur sista året and it's fucking killing me inside out. Pluggar du eller har du gått ut? :) Kram

2011-11-15 @ 21:18:34
URL: http://stylebysarah.blogg.se/
Postat av: Lollita

Fin blogg :D

2011-11-16 @ 00:47:17
URL: http://lollitas.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du och sarah blivit sams?:P

2011-11-16 @ 18:07:04
Postat av: Nadine

åh herre vad snyggt!

2011-11-16 @ 23:05:47
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0