Sugen på en annorlunda adventskalender?

Här är en för té-älskare!! :D:D
(Jag vill ha den!)

Kommentarer
Postat av: SAndra

Haha vilken rolig grej!

En julkalender jag alltid velat ha är den från Body Shop, något dyr dock :P

2011-11-12 @ 14:59:27
Postat av: Sarah - ART & DRAWINGS

SV; Nej jag förstår. Asså grejen är att det känns jättelöjligt att bråka om nått så inihelvetes litet. Så jag tänker ta initiativet och säga förlåt faktiskt. Jag tar tillbaka allt elakt jag skrivit, för det var egentligen bara skit. Ta inte åt dig (vilket jag är rätt säker på att du inte gjort) men jaa...



Hoppas det är lugnt? Annars, ha en bra kväll! Och förlåt igen. Jag är snäll egentligen, jag lovar, haha.

2011-11-13 @ 02:06:14
URL: http://stylebysarah.blogg.se/
Postat av: Sarah - ART & DRAWINGS

Sv; Haha vad skönt o höra, vi börjar om ;) Nämen heej, jaa, allt är asbra med mig :) själv då? :D

2011-11-13 @ 19:07:56
URL: http://stylebysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0