Lite pyssel

Här är lite av pysslandet jag och barnen gjorde hos svärföräldrarna!
Det här är en mugg som man kan använda året om - eller ja det kan man väl med alla muggar men just den här kan man vända efter årstid!
På ena sidan har vi en mysig vy av en liten röd stuga i horisonten - perfekt när man dricker en kopp varm choklad eller té
och på andra sidan en uppiggande syn av ett par vackra (hoppas jag?) körsbärsblommor.

Gjorde mitt bästa trots att färgen inte var det lättaste att måla med!
Och det är tyvärr väldigt mycket detaljer som inte syns med mbilkameran, hade inte systemaren med mig dit..

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va söta =)



Hoppas du har en skön söndag!



//Anna

Driver webshoppen och klädmärket Avanna

Snygga t-shirts, linnen, tygkassar, magtröjor.

Nyheter och kampanjer varje vecka.

www.avanna.se

2011-12-04 @ 16:45:11
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sara H

Snyggt! :o

2011-12-07 @ 14:01:31
URL: http://libertys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0