Duktig och störd

Fan så produktiv man är ibland! Har strykit gardiner hela kvällen och hunnit med att sy om ett påslakan till ett par julgardiner! Vilket betyder att det är mina första julgardiner och att julen smyger sig in i vårt hem nu. Lite i taget, började med enbart gardiner för tycker det är liiite tidigt att julpynta än. :)

Bara måste berätta en CP-grej som hände häromdan.. SÅ typiskt mig!
Jag och älskling gick igenom källaren som går under vårat hus (så man kan komma till baksidan utan att gå runt huset) och som några av er antagligen vet är jag mörkrädd. Och har fått för mig att Alma bor i källaren. *host*
I vilket fall går jag aldrig in i källaren när det är släckt. Dock så var det redan tänt när jag och Älsk klev in där, så det var ju bara att gå.
Efter nån meter tänker jag att 'undrar hur länge det vart tänt.. Kanske slocknar snart..?' men går ändå. Snart framme.

Innan man kommer fram till nästa dörr dock måste man gå förbi ett ställe där gången delar sig och viker av mot höger, jag skulle rakt fram. Den delen där gången delar sig är ett specifikt ställe jag inbillar mig att 'hon' ska vara på..

Så när jag går förbi där tänker jag att jag måste kolla dit bara för att se att hon inte är där liksom (för jag är störd)


- och precis då SLOCKNAR LAMPAN!

Så jag skriker högt och springer till Tom.

För jag har sett på för mycket skräckfilm.

Kommentarer
Postat av: Ate

SLUTA lägga upp sådanna där HEMSKA bilder, usch. Nu kommer jag få marddrömmar! :O

2011-11-24 @ 05:01:56
URL: http://angelicaedlund.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Ha ha ha.

2011-11-30 @ 00:03:19
URL: http://svarthimmel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0